საჯარო-კერძო დიალოგი პროფესიულ განათლებაზე
title

მიმდინარე წლის 18 აპრილს, სასტუმროშირედისონ ბლუ”, საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის ორგანიზებით გაიმართა საჯარო-კერძო დიალოგი პროფესიულ განათლებაზე. შეხვედრაზე განიხილესეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროსუნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა“  და   კანონპროექტი  „პროფესიული განათლების შესახებ“. 

ღონისძიება გახსნეს საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის პრეზიდენტმა ნინო ჩიქოვანმა, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილემ ეკატერნე მიქაბაძემ და საქართველოს პრეზიდენტის ადმინისტრაციის უფროსმა გიორგი აბაშიშვილმა. „უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევის” ანგარიში წარმოადგინა ეკონომიკური პოლიტიკის დეპარტამენტის უფროსმა ცისნამი საბაძემ.

შეხვედრას ესწრებოდნენ სახელმწიფო სტრუქტურების, პროფესიული სასწავლებლებისა და კერძო სექტორის 80-მდე წარმომადგენლი. შეხვედრისას განხილული იყო პროფესიული განათლების სფეროში მიმდინარე რეფორმა, პროფესიული განათლების კანონპროექტი, სამუშაოზე დაფუძნებული სწავლების კონცეფცია და წარდგენილი კვლევის შედეგები. შეხვედრის ფარგლებში გაიმართა დისკუსია აღნიშნული თემების ირგვლივ


Public-Private Dialogue on Vocational Education

On April 18, 2018 Georgian Chamber of Commerce and Industry (GCCI) organized public-private dialogue on vocational education in hotel Radisson Blu. At the meeting was discussed: the Survey of Business Demand on Skills undertaken by the Ministry of Economy and Sustainable Development of Georgia and draft Law on Vocational Education.

The meeting was opened by Nino Chikovani, President of Georgian Chamber of Commerce and Industry, Ekaterine Mikabadze, Deputy Minister of Economy and Sustainable Development of Georgia and Giorgi Abashishvili, Head of the Presidential Administration. A report of the Survey of Business Demand on Skills was presented by Ms Tsisnami Sabadze, Head of Economic Policy Department.

About 80 representatives of state institutions, vocational schools and private sector attended the meeting. Ongoing reform of the vocational education sector, the draft Law on Vocational Education, a concept of work-based learning and findings of above mentioned survey were discussed at the meeting, which was followed by the question and answer session.